torsdag, september 28

Sökes: Elektriker

sanna säger:
jag håller på att få psykbryt på min lampa
sanna säger:
har köpt ny 60 W för att den ska vara glad, men då blinkar den som värsta ecstasyfyren
sanna säger:
tänkte att den skulle sluta snart, för jag behöver ha en 60 w annars ser jag inget
sanna säger:
men snart får jag epilepsi
J säger:
är den iskruvad ordentligt då?
J säger:
dra ur kontakten innan du kollar, säkrast
J säger:
om den beter sig konstigt
sanna säger:
jag har skruvat och donat, och nu sitter det den gamla 25W igen
sanna säger:
kunde lika gärna arbeta i skenet från stearinljus

3 kommentarer:

Johannes sa...

Hörru, vad var det jag sa? :)

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,895709,00.html

Johannes sa...

Okej, det där funkade inte alls.

S sa...

Men jag vet vad du vill visa och nej, det sa du inte.. :p

 
Where The Heck Are You?