fredag, augusti 18

Mr Pilot stax på en autobahn nära dig

Mr Pilot ska hämta sitt kraschade glidaråk som varit i Sverige på lagning och ska transportera ner monstret till Spanien själv tydligen. Och Mr Pilot, denne generösa gentleman, erbjuder såklart juristen några dagars sightseeing längs tysk autobahn.

Mr Pilot:
Kör ner bilen med mig nästa helg
Mr Pilot:
Men då blir det köra av.
sanna:
har tenta den 24:e
Mr Pilot:
Precis. Men vi drar den 25:e eller nått.
sanna:
Det kan ju vara obligatorium och sånt den 28:e som jag måste vara med på.
Mr Pilot:
Du ser bara problem, medan vinnare och mensa ser lösningar.

2 kommentarer:

ajja sa...

han e bra korv den mannen i bland. Lura ut dig på dumheter sådör mitt i när du typ sprängs snart *s* stackare

S sa...

Precis!!

Bara tanken på att dagen efter tentan braka genom tyskland i 200 km/h med Mr Pilot bakom ratten. Det var näradödenupplevelse flera gånger i Spanien i hyrbilsvraket, så jag skulle väl självdö så fort jag satte mig i den lagade racerbilen.

Förhandlingar om hastighet pågår.

 
Where The Heck Are You?