söndag, juli 16

Jadajada

Inledde kvällen i vackra guldskor med hög klack, och avslutade den i reservskorna med låg klack. Därimellan hände inte mycket. Några Apple Twist-drinkar. Träffade på lillebror och hans gäng. Blev knackad på axeln i baren och hinner knappt vända mig om förrän en kille jag inte kan placera alls säger Syster Lunne och nästan lyfter mig från golvet med en kram. Jag frågar om han sett Lunne i egen hög person och han pekar mot ett bord längre in och där sitter lillebror och hans hood.
Springer på N i baren och vi utbyter de vanliga uppsträckta långfingrarna innan han bjuder mig på en öl och pratar en massa babbel som jag glömmer nästan direkt.

I morse när jag vaknade var frågetecknet hur jag lyckades cykla hem igår med tanke på att jag fortfarande på morgonen hade balans som någon som lekt irländsk julafton hela natten.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det är ju när man är full som man cyklar som bäst!

S sa...

Tydligen är det så!

 
Where The Heck Are You?