måndag, juli 17

In the midnight hour...

Mr Pilot är tillbaka en sväng innan han åker ner till Spanien. Han säger nähä när jag visar mitt klämda finger och skrattar. Sen sitter vi där utomhus och det är nästan midnatt och jag dricker kaffe medan han äter glass, dricker läsk och kaffe och berättar om festivalen.

Sen säger han som vanligt att du får inte vara så feg, du får inte. Uppfostrande. Jag nöjer mig med att säga att du om någon förstår ju att jag i första hand vill prestera bra i höst, kanske räcker det så just nu. Han drar huvan över huvudet och jag tänker på Frodo i Sagan om Ringen när han säger feg går bort bara, det vet du.

Sen klappar han mig på knät innan han släpper av mig utanför Casa del Päron och jag lovar att ringa när jag slutat imorgon.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?