lördag, juli 1

Fly me to the moon...

Har haft en fluga* i mitt rum hela natten och vaknat till varje gång den valt att landa på mig. Och det har varit ganska ofta. Vaknade troligen mer av min slå-till-mig-själv-på-kinden-reflex än av flugan.

Det är knallblå himmel och ganska varmt redan. Den bästa platsen är vid havet, men jag orkar inte idag. Istället ska jag lägga mig i trädgården med min bok.

Efter att jag lönnmördat flugan.



*Fysatan de ser ju så jävla läbbiga ut, ska nog skaffa ett myggnät.

3 kommentarer:

Johannes sa...

argh jag vill också ligga och läsa på en gräsmatta

Linnea sa...

jag ocksà! och helst inte kurslitteratur dà...

S sa...

Så länge fick jag inte ligga i trädgården. Däremot fick jag jobba en extra timme för att Murphy närvarade och fuckade up allt..;)

Kom snart hem, Kexet!

 
Where The Heck Are You?