torsdag, juli 27

Dagens vackraste päron..

Drömde mardrömmar inatt. Mitt hår var gult. Och då menar jag inte guldgult. Utan knallkanariegult. Vaknade, men lyckades somna om. Drömde mardrömmar igen, men minns inte om vad. Men misstänker att jag undermedvetet är jävligt medveten om högen räkningar på bordet bredvid sängen även när jag sover. En astronomisk summa på 1700+1650+2200+570+300+280. Med tanke på att jag jobbade tre dagar i juni och sista CSN var 25 maj, så behöver man inte direkt vara matematiskt begåvad för att se att det blir ett fett error när det gäller betalningsförmåga. Ångest och personlig konkurs och obestånd.

Så när min söta pappa kommer ut på altanen där jag tillbringar eftermiddagen och säger ska vi ta dina räkningar nu då kanske, jag ska ändå betala räkningar i eftermiddag, så skiner solen plötsligt lite mer.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?