måndag, juni 12

Solskydd 25 och Heineken

Väckarklockan på 3.50. Valt värsta signalen. Vaknar och ställer mig i princip upp på samma gång. Två bananer till frukost. Halvsover mig igenom bussresan, tiden i väntrummet. Hamnar bredvid en barnfamilj på flyget, ungen ska klättra över mig varje gång hon ska frånmammautigångenframtillpappa. Tre timmar går ändå fort. Hittar bagage, värmen ligger tung mot hallen. Tänker att vad fan gör jag om han inte är här nu. Kliver ut ur hallen och ser en arm som vinkar mot mig och där står han och pratar i mobil. Bilresa med Mr Pilot är speciellt.

Men vi kommer fram till Sant Feliu de Guixols. Där sitter jag på balkongen och gungar på stolen, medan Mr Polit lagar mat och viker tvätt. Sen somnar jag i soffan, men blir väckt direkt av ett IIIIINTEEEEE SOOOOOVAAAAA. Sen blir jag i princip påtvingad solskydd 25, men nöjer mig med 15. Går och dricker kaffe. Promenad längs stranden och en öl. Träffar en pilot på stranden som tar med oss hem till sig och bjuder på öl.

Tror jag kan trivas här.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?