torsdag, juni 8

Bara vara

Har ett skolberg kvar att mala igenom. Hemtenta och lite finputs av b-uppsatsen. Min baby, fick lite kritik. Jätteduktig opponent och vettiga åsikter, men det kändes ungefär som att ngn sagt att gud, va din hund är ful.. Min darling, min lilla neutralitetsbaby som jag suttit med så många timmar och värkt fram under nätter och kvällar.

Och imorgon åker jag hem till Casa de Päron över helgen. Med skolböcker i väskan. Såklart. Men Spanien känns närmare. Underligt.

Ingen skola. Ingen stresspistol mot nacken. Bara vara Sandra.

Jag har nog glömt hur man gör.

5 kommentarer:

Johannes sa...

Du borde gå i Johannes softar-skola :)

S sa...

Kan inte softa riktigt än, skriva hemtenta hela helgen först

Men sen, hur ansöker man?

Jenny sa...

Åh, det smärtar i hjärtat när de trash-talkar ens bebis! Folk gjorde det idag. Min bebis. Fast jag fick höra mycket fint också, får koncentrera sig på det.

Johannes sa...

Jag ska fundera på det... :)

S sa...

Jenny - Min bebis fick mycket gullande också. Men tyvärr minns jag sågandet bäst. Tror att det är på grund av chocken.

Vill aldrig mer opponera.

 
Where The Heck Are You?