söndag, maj 28

Pest eller Party?

Imorgon drar C och I till Cypern i en vecka. Jag är så avis att jag nästan dör. Särskilt kräkigt kändes det att tacka nej till Cypern med motiveringen jag kan inte, jag har b-uppsats, domskrivning responsumuppgift, seminarieuppgifter och hemtenta då.

Bite me.

I alla fall så ska jag möta damerna snart och åka hem till M för att äta middag. De ska ut och svira efter middagen, men juriststudenten ska åka raka vägen hem och skriva klart uppgiften, alternativt skriva på analysdelen i b-uppsatsen.

Så det är om några timmar slaget mellan karaktär och begär går av stapeln. Min plan för att karaktären ska vinna är att klä på mig saker jag inte vill bli sedd i ute. Typ jeans med hängröv, tshirt, skitiga converse och fraggelfrisyr.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?