onsdag, maj 17

Arkivdamm

Trodde jag varit på alla torra bibliotek i hela Stockholm vid det här laget, eftersom det enda jag gör just nu är skriver på olika uppgifter och hämtar hem böcker och kopierar allt möjligt. Med motot hellre för mycket än för lite.

Och nu har jag för mycket.

Och ändå måste jag till bibilioteket för socialt arbete. För de har böcker och artiklar som jag behöver. Varför kan det inte finnas bara ETT bibliotek?!

Varför måste alla vara så speciella och ha ett EGET för sin torra litteratur.

2 kommentarer:

Johannes sa...

Japp... och det ligger verkligen mitt emellan allt annat som man kan tänkas åka till.

S sa...

Yeth mafter. Värdelöst. Med stora bokstäver.

Fattar inte när jag ska kunna lämna skolan och hinna dit.

Muppöppettider också.

 
Where The Heck Are You?