måndag, april 24

Juristpannkaka

Berg och dalar. Ofrivilligt. Jag brukar hata höstarna. Mörkret som kletar sig fast på mig. Oändligheten till nästa sommar när jag får allt ljus jag behöver. Men nu mitt i våren är det punktering. Känns som jag kört över småspik efter småspik och nu är däcket platt.

sanna säger:
sliter bara ner mig känns det som
Mr Pilot säger:
Just därför måste vi laga dig fortare än kvickt
Mr Pilot säger:
man måste ofta rasera grunden för att kunna bygga en ny starkare
Mr Pilot säger:
man får bita ihop och växa av det
sanna säger:
jag dör ju av det.* jag har fastnat i det och kommer inte ur det.**
Mr Pilot säger:
det känns bara så

*Japp är helt medveten om överdriften och hur whimpig jag låter.
**Det kommer jag göra, för det gör jag alltid.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?