söndag, mars 12

Juridikdjungeln

Har efter mycket trassel luskat fram att vi inte borde torska på att företaget vi försvarar har länkat till ett annat företag. För det får man tydligen om det är en reference link, och det är det i det här fallat. Nanananananaaaaaaaa.

Är det däremot en framed link eller en deep link är man ute på hal is. Typ det enda jag kommit fram till ikväll. Sen har jag trasslat fast mig rejält i marknadsföringslagen, så om det är någon som sitter och är expert på när man gör sig skyldig till vilseledande av kommersiellt urspung så vore det fint om du kunde komma förbi styra upp mitt tankebollande som helt bollat iväg utför. Som en slinky, ni vet den där stålfjädern i spiralform som man släppte ner för trappan och den bara fortsatte steg för steg.

Så funkar min hjärna idag. Börjar höfta lite och har snart övertygat mig själv om att det här går ju fint, och sen slutar det långt ute i juridikdjungeln.

Där ingen kan höra dig skrika.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?