söndag, februari 26

Vackra pluggsöndag

Min höst passerar i revy i mina morgondrömmar. Det är när jag somnar om och sen drömmer som det blir mycket underliga prylar som kommer upp. Drömmer om alla i en enda röra.

Fick rådet från D när vi satt på Waynes i fredags:
-Sänk garden lite bara, tror inte det är så mycket som krävs.

Hm. Well.

Det är vackert idag. En dag som klippt och skuren för att se pingvinfilmen. Men istället ska jag fortsätta läsa i About Criminals. Och jag har mycket kvar. MYCKET. Så nu ska jag dricka kaffe och sen läsa om snubbar som tycker att lite fiffel ingår i jobbet.

Skittråkigt.

2 kommentarer:

eff sa...

Läste om inbrottet. För jävligt... Fuckheads. Hoppas det ordnar upp sig för dig.

"About Criminals," fick lite "Criminals for dummies"-känsla av den titeln. Även fast du ju inte verkar vara dummy alls, då.

S sa...

Klart det ordnar upp sig. Det gör det alltid. Tack för tanken. :)

Haha! Japp, det är faktiskt lite for dummies-feeling att läsa den också.

Idag har jag lärt mig varför gäng använder våld. Kunde nog gissat det utan att läsa Criminals for dummies. :)

 
Where The Heck Are You?