onsdag, januari 25

Mission impossible

Har insett att mina räkningar den här månaden sammanlagt är lika stora som Kambodjas statsskuld. Det är illa.

Har efter lite skön överslagsräkning kommit fram till att hyrabredbandmobilochtelia blir 4000 kr. Och att mina böcker blir 2500 kronor. Sen ska det slängas på ett SL-kort och studentavgift.
Så cirkus 7500 kronor.

Tur att vi får hela 8500 kronor den här månaden, så jag har 1000 kronor kvar som ska räcka till den 25:e februari.

Det här är värre än Rubiks kub.

4 kommentarer:

oscar sa...

Hm varför får inte ni 10300 som oss andra?

S sa...

Aaaaah. Jag vill också ha 10 300 kr. Säkert för att vi får mer i maj?

Oavsett hatar jag CSN-systemet.

oscar sa...

Ah ok...vi får ju jättelite i maj
fast vi fick ett helt i december

Linnea sa...

glòm inte hyran!

 
Where The Heck Are You?