torsdag, december 15

Mullvad

Måste erkänna att jag var vaken och såg alla SATC igår. Och det är säkert patetiskt på riktigt att vissa saker går rakt in. Alltid bra att bli snyftig innan man somnar, för då vaknar man garanterat och ser ut som en en mullvad. Sen hjälpte det inte direkt att jag somnade klockan 3 och skulle upp kl 8. Trilla ur sängen fick en ny innebörd i morse.

Och en dubbel kaffelatte på 7eleven var helt nödvändigt för att överleva tre timmar grupprumsterror. Den här uppgiften är värre. Mycket värre. Vi körde fast. Ville bara få lämna rummet. Thank god att jag bara kunde boka till kl 13.

Nu är det upp till bevis för min hjärna. Och jag saknar min juridikbabe. Nu.

2 kommentarer:

Linnea sa...

nàgot jag kan gòra fòr dig? ;)
skickar massor med mentalt support. du fixar det hàr, det àr luuuugnt!

S sa...

Tack. Mental support och klister på stolen i grupprummet är det som behövs. Jag saknar dig. Jag saknar dig. Jag saknar dig.

 
Where The Heck Are You?