måndag, november 14

Terapi

Undrar hur höga vuxenpoäng man får för att ligga vaken till klockan 03.25 och sträckläsa Rocky VIII, som min mamma lagt på min säng i Småland. Hur det känns när man ska vakna dagen efter sträckläsning vet jag nu. Fick snooza säkert fem gånger.

Sen fika på Wienersnitzeln med M, som lyssnade och lyssnade. Vi har regelrätta terapisessioner numera. Först berättar jag om vad jag pysslar med och han hummar uppmuntrande. Sen byter vi roller.

Tror dock inte att vi kommer närmare någon lösning. På någonting.

2 kommentarer:

-= R =- sa...

Haha.... som att läsa om sitt eget liv i Stockholmsmiljö. Låg själv inatt och sträckade första volymen Arne Anka... Vi är ju lite proggigare här nere...

S sa...

Skönt att veta att det inte bara är jag som läser serier halva nätterna. Vi kan väl byta med varandra sen, så får du låna Rocky? ;)

 
Where The Heck Are You?