torsdag, november 24

Same Same

Samma sysselsättning idag som igår, iförrgår och iförrförrgår. Som en hamster som inte fattar att det finns ett liv där utanför hjulet. Allting är samma samma förutom en sak. Jag kunde inte sova inatt. Alls.

Bestämde mig för att somna typ 02, men det funkade inte. Efter ett tag bestämde jag mig för att ändå kolla vad klockan var för att få en liten insikt om exakt hur trött jag skulle bli till idag. 03.45. Gah. Därefter måste jag ha slumrat till lite. Vaknar 05. Sen 06.30 igen. Sen av klockan 8.45. Trodde jag var medvetslös, men eftersom jag ändå lyckats öppna ögonen så föll den teorin tyvärr undan.

Trillade ur sängen, eller mer rullade ur, så jag var tvungen att sätta ner fötterna på golvet och dra igång med denna underbara torsdag.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?