onsdag, november 23

Piggast på Kungsholmen

Kanske är det kaffekonsumtionen som gör att jag inte är trött. Tyvärr känns det inte som att jag kommer bli det inom det närmsta dygnet heller. Har msn:at igen och vädrat mina teorier om saker och ting.

M säger:
Ja du har ju känsla som ett bergmassiv.

Hm. Antar att det inte är att se som positivt. Damn.

Sen skulle jag avguda den personen som kom förbi och knackade på mitt fönster och krävde att få Karamellkungenpåsen som står här bredvid.

Det är inte vuxet att äta smågodis mitt i natten. Det skiter jag väl i och för sig i. Mer att det inte är nyttigt. Alls.

2 kommentarer:

-= R =- sa...

...märks på bloggtakten om inte annat. De flesta andra bloggarna kan man vara borta ifrån ett par dar utan att behöva anstränga sig desto mer för att hinna ikapp, men du är ju ofattbar...

S sa...

Ofattbar är positivt. Rätta mig inte om jag har fel. :)

 
Where The Heck Are You?