tisdag, november 29

*****

C hade köpt exakt samma kontaktgrejer i söndags och då gick det inte att dela lamphållaren, trots flitiga försök. Till sist gav vi upp. Tyvärr var det det enda som fanns idag, så det fick bli en sån där liten jävel i alla fall.

Så nu bestämmer jag mig för att inte trycka ihop den innan jag fäst sladden i den. Om det inte vore så att den redan är ihoptryckt när jag öppnar förpackningen. Helt otroligt. Och den går inte att öppna. Trust me. Har försökt duktigt och ambitiöst. Så duktigt att jag till slut tröttnade och öppnade den med våld.

Och kom inte och säg att en snubbe hade fixat det bättre.

5 kommentarer:

Johannes sa...

Haha... jag fattar ingenting, men det lät kul :)

-= R =- sa...

Du.... En snubbe hade nog fixat det där bättre...

:P

S sa...

Hm. Fan. Måste köpa en ny såndär imorgon. Iaf. Ska be en snubbe om hjälp då, för säkerhets skull.

Johannes sa...

Eller kanske nån som kan, oavsett kön? :-P

-= R =- sa...

Genusfrågan är viktig! Det har jag lärt mig på universitetet!

 
Where The Heck Are You?