onsdag, oktober 19

Dygnsrytm

Det går inte idag. Alls. Jag har läst 15 sidor. Fattar ni hur mycket jag skiter i Coaseteorin och om de jäkla kossorna klampar in på grannens mark och käkar upp vetet. Och hur mycket de då kan tjäna på att då bilda ett företag tillsammans.

Jag ska bli jurist, inte landskapsarkitekt.

Så ikväll har jag kollat på läsanvisningarna.
Icqat med min juridikbabe i Italien.
Kollat på läsanvisningarna.
Ätit mackor och druckit te.
Kollat på läsanvisningarna.
Impregnerat mina stövlar.

Och svurit över hur mycket jag har att läsa.
Och nu ska jag äta pasta.

Har tappat dygnsrytmen igen. Skit oxå. Jäkla Drew Carey.

3 kommentarer:

-= R =- sa...

...då är vi två. Fyra sidor. På sex timmar. Starta klubb? Baby-Lundell kan vara med också!

oscar sa...

Baby-Lundell kan inte vara med för han överväger att kolla om det är dyslexi han lider av eller ointresse. Nåt måste ju den här skarpa oviljan att öppna en bok bero på.

S sa...

Helt otrolig när det gäller att inte få något läst. Men du vinner, fyra sidor på sex timmar är riktigt bra jobbat.

Jag tror att hypokondrikern baby-Lundell kan lägga ner dyslexiteorin, särskilt efter att ha sett med vilken flit han läste texter i lördags. ;)

 
Where The Heck Are You?