måndag, september 5

Vad du är fin, kära lilla ipod

Jag har varit stolt ägare till min ipod två veckor nu. När den dunsade ner med posten dröjde det två dagar innan jag ens vågade öppna kartongen. Jag och teknikgrejer är en dålig ekvation. Det slutade med att min lillebror tog befälet och packade upp sladdar och installerade program. Jag satt bredvid och ställde dumma frågor.

Den följde såklart med mig till Stockholm och var det bästa resesällskapet jag haft. Ja, musikmässigt då. Och så är den ju vacker med sin guldbaggeglänsande gröna färg.

Insåg idag att den nog är värd lite skydd mot mig iallafall. Så jag ska skaffa en ipodstrumpa. Nu vet ni det, så inget skrattande. Det är faktiskt inte konstigare än att man har stötfångare på bilen.

Sådetså.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?